2009. július 7., kedd

Visszaszámlálás

Ma 1-kor megvolt az üzemorvosi vizsgálat! Csak kérdezősködtek, vérnyomást mértek, "meghallgatóztak". A vérnyomim szabvány 120/80 volt. Ja, és nyugtatók akartak felírni!:-O De modtam, hogy nem szükséges...

Kicsit mostmár többet tudok, bár még ez is csak olyan pletykaszintű dolog... Olyan talán-talán... Majd ha beigazolódik a dolog, megírom....és ha minden igaz, 5 hónapra vesznek fel.

Itthon kicsit felhúztam magam. Lehet, hogy mégiscsak kellett volna az a "lecarom- tabletta"???A kedves párom kitalálta, hogy akkor hétfőtől péntekig dolgozok, utána hétvégén mehetek a kocsmába. Hát naná! Nekem aztán rohattul nincs szükségem semmi pihire!:P Majd hétköznap este hazaesek, takarítsak, főzzek, mosogassak, hétvégén meg húzzak az agymosó-központba!:P

Igaz, a háztartási-robotgépeknek ez meg se kottyan!:-ONo, meg a drága párom szerint úgyis csak a seggem fogom lógatni, hisz az adminisztrációs munka az olyan!:P PFFFFFFÚÚÚÚÚ! Robbanok!!!!!!!!

Na jó, csillapodjak le... Délelőtt az iwiw-re piszokul allergiás volt a gép! Úgy bügyörgött a vinyó, hogy azt hittem, kipurcan szegény gép! Totál úgy csinált, mint amikor vírust fogtam! Remélem nincs semmi szenyagenya a gépen - a víruskergető nem jelzett semmit!

Nincsenek megjegyzések: