2009. július 13., hétfő

Hétfő...

Akkor kezdem azzal, hogy szent a "béka"!:)

Hétfő... Mint Garfield... Hétfő... Csak felkelni volt nehéz!:P

Jót dógoztam ma! Szegény levélhordó fiúk biztosan emlegették az összes nőrokonom!:P
Délben rohantam haza. A levest megittam, a kanalazás túl lassú, utána gyorsan bekaptam egy-két falatot a másodikból, és húztam vissza.Az uzsim egy túrórudicsek volt: engedélyeztem magamnak!:P

Fél 5 után hazaestem. A Star Trek - Voyager elejét lekéstem, de odaültem a TV elé. De nemigen fogtam fel, hogy miről is szólt, mert Sugica itt kotyogott ezerrel, ki-be mászkált, balettozott a nagytükör előtt...

Utána vacsigyártás. Nagyon-nagyon fincsi volt a sajtal töltött pulyka. Jól esett! ...de az is lehet, hogy csak nagyon éhes voltam! ...szánom-bánom: bekaptam pár db sültkruplit is!:P
Amikor ismét nyugiba helyeztem volna magam: zörgetnek... Jöttek a nacikért - amikhez még hozzá se fogtam... Jaj nekem! Azt se tudom mihez kapjak!

Ja, és sikeresen morogtam is egy sort! Most egy képmutató emberke miatt akadtam ki! Nem értem: valahogy felsőbbrendűnek érzi magát, pedig dehogy is az! Ha valakinek van pénze, az még nem minden! ...és ha van is neki, miért nézi le azokat, akiknek nincs! ...és mirefel olyan gúnyos! ...és ha xarnék rá, bizony elég nagy xarban lenne!:@ ...és talán azon is elgondolkodhatna, hogy ami neki qrvára vicces, az másnak lehet, hogy fáj! ...és-és... ...és arra is xarok, hogy éssel nem kezdünk mondatot! (nem is éssel kezdem, hanem a három pöttyel) NO. Húzok el!:P

Nincsenek megjegyzések: