2009. július 31., péntek

Piacolás!

Reggel hoztam a formám totálisan: a kis pénz-kazettát behajítottam tegnap délután a páncélba... Reggel meg sehol senki!:P Kimentünk váltópénz nélkül.Amikor kipakoltuk az asztalt, székeket, akkor döbbentem rá, hogy a lista is bent maradt a hivatalba!:P Beküldtem az "írnokot"! Közben a hivataltól az egyik kolléga kihozta a váltót! Tehát probléma megoldva!

Egyébként nyugi volt... 10 óra felé össze kellett pakolnunk, és még kiszállguldottunk 2 utcába. ...mert ugye senki nem volt rá hajlandó... Nekünk meg nem volt sok választásunk: akarjuk, nem akarjuk, menni kellett. No mindegy... Túlvagyunk rajta! Bár fél órát így is túlóráztunk!:P ...nem kommentálom a dolgot...

NO, visszatérve a piacra... A mai napi shoppingolás eredménye: egy piros csipkés felső, és egy fekete felső. Egy fekete halásznaci, amiről még kint a piacon megállapítottam, hogy átlátszó, és itthon Tibi is megerősítette a dolgot: tényleg átlátszó!:-OSugicának egy szupercuki rózsaszín szoknya, ami természetesen pörgős is, és van rajta virág is, meg csillogó is! ...ez a minimum!:)
Egy fekete papucs, amit az új kínaiból szervóztam, 500 Ft-ot megért! Igaz, hogy kicsit majd meg kell renoválni, mert ez nem is papucs, hanem olyan pántos szandálszerűség. Nos, azt a leffentyűt lenyisszantom, és papucs lesz! ...és kész!:)Igen, ennyi. Szoknyát nem vettem! Pedig nagyon szerettem volna. De ha én valamit nagyon akarok, az tuti nincs! ...majd vasárnap a vásárban!:)

...és most pedig szépen bevonulok az ágyikómhoz, és leheveredek! ...őrületesen viszket a lábam hátul - ahol tegnap leégett (térdhajlat)....és talán a csipesszel még megpróbálok pár tüsit kihúzni a lábujjamból - idegesíííííít!

Nincsenek megjegyzések: