2009. július 19., vasárnap

Szülinap

Tegnap volt Sugi 7 éves! ...hogy telik az idő!!!:) Mintha csak tegnap lett volna, hogy megszületett! Édes kis pólyás volt, most pedig kész kis hölgy!:)

No... Hatalmas feketeerdő-tortát kapott!:) ...még én se tudtam neki ellenállni, így a fogyi 1-2 napra fel lett függesztve.

A másik ajándéka egy szövőkeret volt. De nem az a sima kis egyszerű, hanem váltós. Nagyon tuti kis szerkentyű, bár először még én se tudtam hogy kell használni.
Pont kapóra jött, hogy nálunk tegnap Nemzetközi Folklórnap volt! Természetesen erről nem maradhattunk le, így délután ott voltunk!:)Suginak egyből be is fonták a haját!:) Nagyon szép lett!Utána körbenéztünk, milyen kézművesek vannak kint: volt korongozás, "mézeskalács-festés", voltak pavilonok sok-sok szép dologgal....és ott volt egy szövőkeret is! Micsoda mázli! A hölgy, aki éppen azon szövögetett nagyon kedves volt!:) Össze is barátkoztunk!:) ...és hála neki, Marcsinak, meg is tanultam, hogy hogyan kell a kereten szőni!:) Nem is olyan nehéz, és nagyon élveztem. Naná, hogy élveztem: hiszen a kreatív dolgok nekem nagyon bejönnek!

Itthon utána el is kezdtem szőni a Sugi szerkentyűjével. Apa meg is jegyezte, hogy az a SUGIÉ, és NEM az enyém!:) Mondtam, hogy azt a tarisznyát azért befejezem, utána szőhet rajta Sugi is!:) No, szép kis anyuka vagyok!:P

Nincsenek megjegyzések: