2009. július 12., vasárnap

Fáááradt vagyok!:(

Tegnap reggel ha Sugi nem szól, hogy ANYUUUU, akkor úgy aludtam volna tovább a telefon csipogása ellenére, mint a bunda!

Nagyon álmos voltam, és a kávé sem segített. Pedig megint sikerült jó erőset főzni!:P
Mivel Sugi egyedül volt itthon, 2x is rákukkantottam. Ébredés után persze ment át szépen dédihez.

A napom nagyon lassan telt. Gyér volt a forgalom is. ...és estefelé a fejem is elkezdett fájni.
Alig vártam, hogy váltás legyen, és húzhassak haza. Bele a jó kis pancsivízbe! Már majdnem a kádba elaludtam. Persze lefekvés előtt még jól összekaptunk!:( Vagyis nem kaptunk össze szó szerint, csak előjött a szokásos "nem értünk egy bizonyos dologban egyet".Ettől függetlenül amint párnát ért a fejem, már aludtam is!

Reggel Sugi nyöszögése ébresztett, így nem volt sokáig lustizás.

Délelőtt mosogattam, főztem egy kis gombapörit is....és most sült meg a diétás, CH szegény barackos muffinom. Csak fél adag, és csak úgy próbaképp... Sugi már feni rá a fogát!
Egész fincsi lett, bár ha valaki nincs hozzászokva a szója ízéhez, annak tuti nem izlene annyira. ...és nem olyan édes, és a barack kicsit savanykásabb. De jól esett végre egy kis sütikét enni! ...és ha a család nem pusztítja be, akkor holnap-holnapután is eszegethetem. Mondjuk reggelire!:)
Tényleg... Miért kell a családnak mindig az én kajám??? Könyörgöm, miért nem jó az amit mama sütött??? Torta... Én megenném azt is!:P De amíg ilyen bálna vagyok, nincs zaba.
Lement az a 6 kiló. ...és stagnál. Tudtam, hogy előbb, vagy utóbb stagnálni fog... De a centik azért fogyogatnak!:) Derékból már 8 centi lement, csípőből pedig 6-7 centi.
Ja, délután a Forma1 örömére szunyáltam egy jót. A párom úgyis a gépet bitorolta... No, meg nem is nagyon társalgunk... EZVAN!:P

Nincsenek megjegyzések: