2009. július 2., csütörtök

Nem az én napom!:(

Ma reggel tudtam meg, hogy jönnek Sugi keresztszülei... Ennek örömére gyors porszivornya, pakolás, stb.

Ment is volna simán a dolog, ha nem sérült volna le a kezem az akció elején!Hááát, megismerkedhettem a műkarom sötét oldalával.Csak az ágyat akartam összecsukni, amikor megcsúszott a kezem, és reccs. A jobb kezem középső ujján tört le a körmöm. Nem is jól fejeztem ki magam: leszakadt a fele! A vérem egyből kibuggyant, és szép komótosan elkezdett folyni. Gyorsan becsavartam egy zsepibe, leragasztottam, és csinálgattam tovább a dolgom.Közben ez a hülye ujj mindenbe beleütközött, lüktetett. Irtózatosan fáj! Még most is szédelgek!
Takarítás után leszedtem a gyorskötést, lefertőtlenítettem: szépen kilátszik a húsom!:( ÁÁÁÁÁ, még a gondolat is fáj!!!Bekötöztem normálisan...

Közben befutottak a vendégek is. Ettek pár falatot, és bejelentették, hogy mennek a strandra, és viszik Sugit is. Örült a kiscsajszika nagyon - főleg azért, mert kapott egy új bikinit is a strandoláshoz!:)

No, de ez még semmi! Megkaptam a "behívómat" az önkormányzathoz. Közmunka... Nem tudom, mit fognak most kitalálni! Levelet nemigazán szeretnék hordani, elég volt pár éve abból a rémálomból: kutyatámadás, barátságtalan emberek, hőség, leégett bőr, stb-stb. De hát nem én fogom ezt eldönteni! Szívesen csinálnék viszont valami olyasmit, amihez értek is! Lehet, hogy jövő héten azzal dicsekedhetek majd itt, hogy felsőfokú informatikai végzettséggel a virágoskertet kapálom!:P

Nem, nem lesz meglobogtatott munkáltatói szerződésem se a boltból, se a kocsmából. Megkérdeztem, és nem vesznek fel!:( Kevés a forgalom, és úgyis már olyan ritkán voltam... Na jó, no comment...

Most pedig megyek, és vízszintesbe vágom magam. Bár az se áll távol tőlem, hogy bekucorodjak egy sarokba, és sírjak!:(

Nincsenek megjegyzések: