2009. július 25., szombat

Vagyok... Megvagyok... Kivagyok...

Kicsit nyefegős a hangulatom: fárasztó volt ez a hét.

Csütörtökön a falut jártuk, ma pedig a piacon voltunk kint. Hogy miért??? Mert az a "nemes" feladatot kaptam, hogy 2 férfiember kíséretében a szemeteszsákokat kivigyük a lakosságnak. Bezárták a szeméttelepünket, és átmenetileg így oldották meg a dolgot.

Mivel engem tartottak a legmegfelelőbb embernek (fúúúúú, aztmondták, hogy inteligens vagyok, meg megbízható, meg stb-stb), nekem kell ezt csinálni. No, de nem vagyok a Zsákos Frodó!!! Mert ugye a zsákot az egyik emberke adja. A másik aláírat. Én pedig tájékoztatok, kérdésre válaszolok, magyarázok, elveszem a zsét, adom a nyugtát. Amikor pedig végzünk, összeadok, szorzok, összesítek, címletezek, és elszámolok. Na, röviden...

Vannak akik fel vannak háborodva, vannak akik megértik. Van aki kiabál velünk, van aki hellyel kínál. Van aki ki van akadva, hogy miért írják a zsákra, hogy állati hullát ne tegyenek bele... Mert ugye ha a kutya-cica meghal, azt normálisék eltemetik... DE volt aki azért volt felháborodva, hogy akkor ő a döglött tyúkot hova teszi majd??? Hát, vannak ilyenek... ...és a neheze még hátravan. Mert a "szegényebb-rétegnél" még nem jártunk(aszta-paszta, de diplomatikusan fogalmaztam meg). Mert ott harcikutyákra, kergetésre számíthat az ember!:P

Jól leégett habfehér bőröm!:( Eddig csak a monitor sugárzott rám! ...és a monitor nem bántott! Viszont a nap kegyetlenül tűzött, volt vagy 40 fok. Kegyetlen volt!Ma is hiába voltunk árnyékba, amikor hazaértem, minden bajom volt! Végül ledültem, és lustiztam! ...és elaludtam!:)

Nincsenek megjegyzések: