2009. július 4., szombat

Megvagyok...


Tegnap már azt mondtam: inkább végtam volna le az egész ujjam - talán az nem fájt volna ennyire! Lüktetett, zsibogott, és rendületlenül fájt egész nap! Pedig csak egy kis köröm szakadt le...

Természetesen ha begyógyul, az lesz az első, hogy lereszelem, és talán teszek rá egy tippet, hogy ne legyen olyan csálé... De az is lehet, hogy a többit is lereszelem: hogy rövidebbek legyenek, és ne legyen olyan feltűnő az a középső ujj.

Tibi ma egész nap szunyált, mert az éjjel piacon voltak... Reggel be is jelentette, hogy jövőre csemegekukoricánk lesz! Meg egy nagy frászt!!! Tuti nem fogok kapálni, gazolni, és ott kint gernyózni! NANEMÁN!:P

Tegnap a kismvity.hu oldalam istápolgattam! Tetszik ez az új tárhely!:) ...csak azon gondolkodtam, miért vártam vele ilyen sokáig! Itt nincs leállás, nincs adatbázis-kipurcanás. Megy a szerver rendesen, teszi a dolgát! ...és a szívem-csücske-oldalacskám műxik!:)Az aldomainnekkel is élvezkedtem egy kicsit! Csak nézzétek meg!

Más. Közeleg a hétfő. Rinya vagyok! Nem akarok menni, tiltakozom!!! ...és szerintem a jóistenke, jézuska, angyalkák és tündérek feje mind az én imámtól zeng!!!NA, egyszerűen csak nem akarom, hogy megalázzanak! NA!

Sugicka ma egész nap mamázott. Átvitte a "Szivecskét" is. Ő az új plüsskutyus! BAZINAGY jószág! Pihepuha, és kedvesarcú!:)

Holnap egyébként mehettem volna kocsmaszolgálatba... De mivel a kezem lesérült, és nem pancsikáltatnám még szívesen, ez elmaradt...

Jó lenne holnap kiruccanni egy kicsit, ha minden igaz vásárba megy a banda... Jó lenne, ha beférnék én is a kocsiba!:)

Várom bárgyú fejjel, hogy kiderüljön, mi lesz velem!

Nincsenek megjegyzések: