2009. július 17., péntek

Juj...

Tegnap este majdnem sikerült kinyírni a gépet!:( Mert ehhez ugye prímán értek! Így most csak finoman kolbászolgatok a világhálón!Az iwiw tiltott hely lett - a drágám szerint az a bűnös!:P ...no meg a tegnapi malőr után ide se engedett!:-O

Ma egész nap reszelt a fene, mert az egyik kolléganőmnek szereztem egy iwiw meghívót, de nem jutottam géphez... Remélem hétfőn majd sikerül!Ezt a kis drágát (a gépünket!) most nem akarom nyöszögtetni! Csúnya lenne, ha elszállna!Igaz, hogy itt a lapitapi, de azt nagyon nehéz megszokni! ...főleg azt az ujjhuzigálást egér helyett... hiába no, öregszem!:P

Holnap Sugi szülinapja: hihetetlen, hogy már 7 éves!!!Nagyon kíváncsi vagyok, mit fog szólni az ajándékához!:) ...mert én kapásból elfogadnám...Majd holnap elárulom mi az!:)

Kíváncsi vagyok, mi lesz abból a fenenagy viharból amit holnapra zengtek be! Remélem minket nagyívben elkerül!:)

Most lecuppanok a gépezetről, mert túl hangosan verem a billentyűt!:P Reszelgetem kicsit a karmaim! ...még mindig felemás a két mancsom! Sajnos a tip még nem jött meg... Hamarosan a lesérült körmöm is újraépíthetem. Egész szépen növöget - csak még piszok csámpás!:PJa a porci szett tegnap megjött. Bár kisebb kiszerelés, mint amit vártam - azért örültem neki. Ez lassabban köt meg, tovább lehet kenceficálni!:) Kipróbáltam!:) ...és szebben, sokkal szebben fel lehet polírozni!:)

Nincsenek megjegyzések: