2009. július 30., csütörtök

Leégtem

Pontosabban a leégett bőröm ismét leégett, sőőőő, duplán ismét!:POlyan színem van, mintha nyaralni lettem volna...Jól néz ki, csak piszokul fááááj! Ég! ...és ne érjen hozzá semmi, mert megőrülök!!!

Még mindig a lakosságnak hordjuk a zsákot. Kaptunk mi már hideget-meleget! ...nem részletezem!Viszont van aki szemmel láthatóan tele van pénzzel (hatalmas ház, 3 nagy kocsi), és csak 1 db zsákot vett, és azt is úgy fizette ki, mintha a fogát húzták volna!...és volt egy öreg néni, aki éppen a nyugdíjjat várta, éppen csak kenyérre volt pénze, de kiszámolgatta a gyűrött kis zsebkendőjéből a 2 zsák árát!:(

Ez persze nem csak a zsákoknál van így! Akinek van miből, az nem ad, akinek viszont nincs, az kiszorítja...

Ma végre megismertem azt a nénit is, aki nekem ismeretlenül mindig csalamádét küldött a fiával! Nagyon finomat csalamádét tud készíteni!!! Tudtam, hogy aranyos néni!:) Örülök, hogy mostmár ismerem őt is!:)

Érdekes, hogy amióta dolgozok, minden nap mennem kell, nem zuhanok olyan könnyen depis hangulatba! Most nincs az az "én egy senki vagyok" érzés!Persze ha hazazuhanok ezer dolgom van: csináljam a vacsit, mosogassak, etessem meg a kutyát-cicát, stb....és a webes munkáim se hanyagoljam! ...tegnapelőtt egy sima kis kód teljesen felcsigázott: kihívás volt, hogy a kis makrancosat helyreállítsam! Sikerült!:)

Aranyos leveleket is kaptam mailban! Egy óvónéni is írt!:) Olyan jó olvasni ezeket a sorokat!...persze nem megy minden tökéletesen: a gportálra újabban nem lehet regisztrálni!:( Bosszantó!

Nincsenek megjegyzések: