2009. július 31., péntek

Nyugi

Ma nyugi volt, és dög meleg! Szerintem ma szenvedtem a legjobban! Az utolsó utcán már a víztől is hányingerem volt!

Ma a lábam égett le, de úgy rendesen! Rövidgatyeszt vettem fel. Nehogy már a lábam hófehér maradjon! Én kis butuska!:P...szenvedek a fájdalomtól, de pár nap, és szép barna leszek!:)
Ja, a lábam meg amúgy is fáj! ...pontosabban a lábujjam! Csak én lehetek olyan tök tehetséges, hogy belerugjak véletlenül a kaktuszba! ...papucsban voltam... JÚÚÚÚÚÚJ!!! Nem tudtam kipecázni a tüskéjét, vagy mi a fenéjét: a szúrókáját.

Holnap piacolni fogunk. Vááááá! Olyanok az öregasszonyok, mint a tyúkok mamánál a hátsó udvaron: ugyanúgy káricálnak! Jó lenne egy pár kört szaladni az árusok közt: új rongyikákra vágyom! Be vagyok csavarodva: nekem most kell egy SZOKNYA! ...lehet, hogy nem is állna jól: kicsi is vagyok (méllynövésű), meg még nem épp nádszál... Rövid a lábam... Hááát, lehet, hogy ez csak egy terv marad!:P

Jó lenne már egy egész napot végigheverészni egy hűvös szobában! ...esetleg egy jó kis medencében az udvarunkon... HMMM, álmodozok!:P

Régen írtam a fogyiról. Nem is lett volna mit írni. Stagnálok. Már egy hónapja! Xar ügy! De folytatom szorgalmasan... Nem tarthat ez a stagnálás örökké!:P

Nincsenek megjegyzések: