2009. július 5., vasárnap

Vásárnap

Ha vasárnap, az vásárnap. Igen, befértem a kocsiba, és mentem!:) Gondoltam jót fog tenni, ha kicsit kikapcsolom az örökké kattogó agyam!

Mivel most ragyogó napsütés volt, a vásár is hatalmasra nőtt. Miket vettem: először is 2 db cicifogót - nagyon olcsó volt!:)
Most is ettem gyrost, de most pitában, ugyanannál a büfésnél, mint a multkor. Ez is nagyon fincsi volt!:)Megittam élelem eddigi legpocsékabb kávéját!:P Ezt másik helyen... Valami trutymi úszkált benne, nem győztem a kavargatójával kipecázni!:-O
Tibi vett egy multifunkciós gépet - fénymásol, scennel, nyomtat. Tök buli! Ez is szuperolcsó volt!:) Nem is szuperolcsó, inkább mocsokolcsó!:)
Sugi kapott két nagy adag matricát - Barbie hercegnőset és balerinásat! Most ragasztgat ezerrel a kiscsajszi!Vettem egy farmer-rövidnacit. ...és a kisebb méret volt rám jó, mert próbánál a kezembe nyomott a csajszi egy nagyobbat is!:D Félredobtam a gátlásaim, és igenis megvettem! Nagy még a kuffer, de vannak nálam nagyobbak is! ...és különbenis, ezt én megérdemeltem!:)Kaptam 2 db napszemcsit. Tibi is, és az eladócsajszi szerint is mind a kettő nagyon jól áll. Itthon megszemléztem tükörben. Kb mint egy szitakötő!:-O
Ja, és a vásár végén rátaláltam arra is, amit végig vadásztam: egy körömcsiszoló szerkentyű! Félelmetesen hülye érzés ezzel csiszolni! De sokkal gyorsabb! ...majd megszokom!:)
Alig vártam hogy hazaérjünk, piszok meleg volt! Mivel a papi kocsijában nincs klíma, a hőguta kerülgetett. Ha Makó előtt nem álltunk volna meg egy kicsit, tuti ott nyúlok ki!Leizzadtam, és büdös voltam - röfögött a hónomaljában a malac rendesen!:P

Itthon gyorsan kaja, átöltözés, szagtalanítás, Tibinek pancsi... Megint vitték a csemegekukoricát!
Nemrég belemart a kezembe egy darázs. A nyakamra szállt, onnan söpörtem le. Így most szinkronban van a két kezem két középső ujja - mind a kettő sérült!Gyorsan leküldtem egy ampulla kalciumot. Be vagyok rezelve, mert pár éve nagyon rosszul lettem egy ilyen hülye darázscsípéstől!
Zsibog mindenem - még az agyam is!

...és az agyam megint visszakapcsolt, és megint kattog! Nagyon-nagyon szorítsatok nekem holnap! Tibi szerint túllihegem a dolgot már megint!Majd kiderül! ...bárcsak már túllennék a holnapi napon!Visszaolvastam a hoxás naplóm! Hirtelen megrohantak az emlékek!

JAJ, DE XAR LESZ NEKEM!!! Simán beugrott az a "csak egy ócska kis semmitérő közmunkás vagy" életérzés... Most is ez lesz??? NEMAKAROM!!! Az összes porcikám, és sejtem tiltakozik ellene!:(

Nincsenek megjegyzések: