2009. július 6., hétfő

Túléltem...

Tegnap este sokáig beszélgettem a barátnémmel itt a neten. Sokat segített, jó volt valakinek kiönteni a szívem!:)

Hajnal 4-től csak forgolódtam az ágyikómban, alig vártam, hogy reggel legyen.

Reggel persze rámjött a hasmenés, minden bajom volt, nagyon nem akarózott menni!:P

Gyorsan elszaladtam a bocitejcsiért, utána átöltöztem, és mentem!

Ne tudjátok meg, mi játszódott le bennem! Az önkormányzat folyosóján vártunk. ...és minnél tovább vártunk, annál jobban elbizonytalanodtam, elszontyolodtam. Egyre jobban befészkelte a fejembe magát az a hülye érzés... Nagyon senkinek éreztem magam!:(

Amikor végre bejutottam, az volt az első kérdésem, hogy mondják meg, milyen munka vár rám!
Nem mondták meg!:( Azt mondták, ők se tudják még... Csak amikor meglátták a nagy könyörgő-bociszemem, akkor árultak el annyit, hogy adminisztrációs munka.Hatalmas kő esett le a szívemről...Persze nem ment minden simán! A bankszámlaszámom itthon felejtettem, nem volt jó az OTP Magánnyugdíjas kártya, mert a papír kellett. És nem vittem el a legutolsó munkaviszonyomról a papírt - rosszat tettem be a táskámba!Így tekerés haza, dúrás a papírok közt, és tűz vissza!

...és amikor bejutottam ismét, ismét faggatóra fogtam. Megint csak annyit mondtak, hogy adminisztrációs munkám lesz, de azt nem tudják megmondani, hogy hol lesz a székem! Ezt majd a polgármester úr fogja eldönteni!Holnap 1-kor üzemorvosi vizsgálat. Csütörtök reggel pedig fél 8-kor kezdés!

A kis agyam továbbra is klattyog, és szépen gyártom a kis hülye elméleteimet!:PJa, arra rákérdeztem konkrétan, hogy "Ugye nem levélhordás az az adminisztrációs munka???": de nem, mert már van levélhordó ember! Ez megnyugtatott kicsit!:)
No, megyek, és rittyentek egy jó kis csípős lecsót! ...bár lehet, hogy nem kellene... Fáj a hasim... Olyan mintha az új gyógyszerem összeveszett volna az egyik meglévő bogyesszal!:P

Nincsenek megjegyzések: