2009. július 9., csütörtök

Az első munkanap

Reggel fél 8-ra kellett mennünk. Volt tűzvédelmi oktatás, munkavédelmi, aláírtunk egy rakat papírt... ...és végre megtudtam, hogy hol, és mit!:)

A hol: bent az önkormányzatnál!:) A mit pedig: adminisztrációs munka. Magyarul egész nap hiányzó adatokat töltögettem, tértivevényeket és borítékokat írkáltam. Délután 3-kor pedig kaptam egy akkora kupac papírt, hogy jövő héten is azt fogom bogarászni! Szeretem az ilyen kis kukac munkákat!:D

Ez van! Szerintem sokkal jobb munkát kaptam, mint a többiek: voltak akik a szoc.otthonba kerültek, volt aki közterületre ment, volt aki a konyhára, és volt aki a kukáskocsira...
Szóval nem panaszkodom!:)

Majd idővel kiderül minden. ...most még elég vegyesek az érzéseim, így nem nyilatkozom bővebben... Talán máshol egy másik naplóban, csak úgy névtelenül!:P

Az viszont tuti, hogy nagyon kifáradtam! Legszívesebben lefeküdnék szunyálni! De erre esélyem sincs: Sugi tök hiszti!:(

Jön a második műszak! A konyha romokban. A többi helyiség is romokban: még beágyalva sincs!:( Valami kaja is kellene, mert délben paradicsomleves volt!:( Hozzá se nyúltam!

No, majd jövök!

Más. Csak úgy jött a következő dolog, egy kis személyes, aminek semmi, de semmi köze nincs a mai napomhoz, se a munkámhoz:

NO... Valami nagyon a nyelvem hegyén van, vagy inkább a bögyömben... Vagy inkább valaki??? De most inkább hallgatok!:P Legyen ez olyan nem publikus dolog... Vagy csak annyi, hogy nem szeretem, ha valaki olyan szájbarágós, és próbál kioktatni, és a hátam mögött... NO, tényleg ennyit erről! De ennyit ki kellett írni magamból, még akkor is, ha úgy tűnik, rébuszokban beszélek! ...különben mehetnék vissza a dokinénihez azért a lecarom-tablettáért!:P Nekem így könnyebb... Sajnálom... Akinek nem inge, nem gatyája...

Nincsenek megjegyzések: