2011. május 22., vasárnap

Vasárnap

Nem a kellemesebb fajta...
Reggel alig tudtam kimászni az ágyból, de Sugi is velem punnyadt. Először én szóltam rá, hogy csituljon már, mert még korán van, és legalább egy negyed órát pihizzen még. Utána ő szólt rám, hogy ne horkoljak, mert nem tud aludni!:P
No mindegy. 9.15-kor keltünk!:P

Bedagadt kezem-lábam, olyan vagyok mint egy lufi!:P
Ja, és nem élég, hogy pufi a lábam, még fáj is, a tegnapi napégés miatt!:P
A torokfájásom is visszatért, a hangom is elmegy elég sűrűn... Tök rozzant vagyok!:P

A konyhában ügyködtem, kisikáltam a hűtőt, kidobáltam egy csomó dolgot... ...épp a csilisbabnak akartam nekiesni, amikor hívott az oszitársam: holnap nem jön, mert a férjét baleset érte, szombaton már műtötték is. Szegénykém nagyon ki van bukva!:(

...így holnap egyedül baktathatok a suliba... Könyvvezetés lesz!:P Mondjuk nincs nagy kedvem egyedül menni, de lemaradni se szeretnék (nem merek...)!

Ja, és a csilisbab még mindig nincs kész!!!:PPP ÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!! ...megyek a konyhába vissza...

Nincsenek megjegyzések: