2011. május 21., szombat

Nyüszögős...

Tegnap is buli volt, ma is buli van!:P Nekem meg a faxom kivan!!! Imádom az ilyen "lecarom az összes embert, de nekem qrvajó" gondolkodásmódú embereket!:( Mi lenne, ha csak egy iciripicirit belegondolnának abba, hogy milyen szar a szomszédoknak a hajnalig tartó dübörgést-ordítást-örjöngést hallgatni!!!
Tegnap is vettem be bogyit, ma is vettem be: szóval kb fél óra, és beájulok!:P

Ma egyébként nem voltam "annyira" zombi!:P Elvoltam... A torkom annyira nem fáj, viszont a fejem szét akart pukkanni!:P ...és átléptem a zorrfújós fázisba!:P Ha ezen is túl leszek, jön a megfulladok a köhögéstől fázis...

A délelőtti mosás kikapcsolta az agyam, és mivel nálunk egész nap szépen sütött a napocska, be is száradtak a ruhák. Láttam pár kósza felhőt, és láttam a neten, hogy ma sok helyen vihar volt... Nálunk semmi!!!
Most viszont örülnék egy jó kis csattogós száraz zivatarnak!:P hihihi... A kis vihogó tüncibogárkák biztos nem díjjaznák!!!

Ma előkaptam a halászgatyóimat is: mezítláb, papucsban rohangáltam. ...és amilyen szerencsétlen kis csomag vagyok: leégett a lábam! Ami kilógott a halásznaciból! Vörös, és éééééég!:(

Ja, a házifeladatom is megcsináltam számvitelből. Benne van a megoldás a könyvben, de én mentem a saját fejem után. Most még szentül meg vagyok győződve róla, hogy az én megoldásom a jó! De majd hétfőn kiderül!:P
Holnap pénzügyezek... Az kicsit jobban tetszik, mint az értékcsökkenés!:)

A mai kaja hamburger volt. Mindent előkészítettem, összedaraboltam, de a hambit a drágám csinálta! Olyan fincsi volt!!!:)
Holnap mama rakottkrumplit csinál... Tökjó!!! Az övé egyébként mindig finomabb, mint az enyém!!!:)

Nincsenek megjegyzések: