2011. május 29., vasárnap

Ezt felírom!!!

Mármint ezt a hétvégét. Több hónap óta ez az első hétvégém, hogy bogyesz nélkül tudtam aludni!:P
Este 10 felé szerintem már szunyáltam - egy nagy csoportos ordításra riadtam fel (most meccset néztek a szomszédban), de utána vissza is aludtam.
A villámok szorgosan villogtak, az ég csendben dörgött... Hmmmm, micsoda idill!:) Normál esetben be vagyok tojva, ha vihar van - most örültem neki!:)

Sugikám kókadozik, így holnap valószínűleg nem is megy suliba. Kérek majd időpontot, és apa elviszi! ...ahogy dokinénit ismerem: vérbő garat, tüdő tiszta, a gyerkőc hasa a torokgyulladás miatt fáj!:P ...persze, lehet, hogy tévedek...

Délelőtt a konyhát pakoltam össze, karalábé leves volt, sütöttem rántott halat, újkrumplival. Nem szeretem szegény halacskát, de ez fincsi volt!:)

Délután lusta voltam elmenni a cukiba, így süti nélkül maradtam. Mondjuk kilóim szempontjából ez nem olyan nagy baj. Nem híztam, csak stagnálok...
Mama madártejet főzött - a látványtól kirázott a hideg! Bllllaaaaaaaaa, ez nekem magyon fúúúúúj!:P
Ettem viszont őszibarack befőttet - az enyhén cukros fajtából!:P ...lehet, hogy ez se jobb a sütinél!:P

Nekihasaltam a könyvvitel házinak. Nagyon lassan haladok vele! ...de kapizsgálom... Nem olyan vészes ám!:) A gazdasági ismeretekből is kellene valami összefoglaló-féleséget kreálni a tételkidolgozáson kívül...

Nincsenek megjegyzések: