2011. május 18., szerda

Agyserkentés és a tegnapi nap

Most csúnyát fogok írni...
Mivel totál agyilag zokninak éreztem magam, gyógyszeres támogatáshoz folyamodtam... Bogyesznevet nem reklámozok, memóriatablettának fogom hívni... Ne is kérdezzétek. Egyébként könnyű rájönni...

Szóval beszereztem a szert, és tegnap teszteltem!
Tanárbácsival voltunk, így gondoltam nem lesz gáz, ha esetleg leblokkolok.
Pénzügyünk volt - számításokkal.
Tabi hatása: totális agymenés!:D Úgy vágott az eszem, mint a "beretva"!:) Sőőőőt. Volt olyan feladat, amire azt mondta a tanár, hogy nem lehet képlettel megcsinálni, csak kilogikázni. Nos, én addig logikáztam, hogy ráhúztam a képletet - és az eredményem jó volt!:) Tanárbácsi csak lesett...
Ja, új fogalmakat is alkottam!:) Itt már kicsit csóválta a fejét, de azt mondta, igazam van!:)

Ma tanárnénivel leszünk. Remélem a tablettám most is hatni fog! Reggel bevettem, nekiültem a számvitel házifeladatnak. Úgy érzem, már nincs akkora sötét a fejemben: kezd derengeni!:)

...no, és most olyat írok, amiért az oszitársak tuti meglincselnének: tanárnéni szegény próbálja a szánkba rágni a lényeget, csak mi nem hagyjuk magunkat!!! Ő a lényeget szajkózza!!! Visszanéztem a füzetem, és ott a megoldás!!! Elmondta vagy százszor!!! ...és nem fogtam fel akkor a dolgot... Gyanítom, hogy EZ az ő híres módszere! Mondja-mondja, a szánkba rágja - de azt meghagyja nekünk, hogy magunktól jöjjünk rá, mi is a lényeg pontosan! ...és van akinek ez gyorsabban megy, van akinek lassabban!

...ma lecarom tabit se fogok bevenni... Lesz ami lesz! ...szerintem jó logikáztam, de majd kiderül...

2 megjegyzés:

szaguldo kacaj írta...

Nem baj az, ha elsőre nem értesz valamit. És a tanár is jól csinálja, hogy rávezet benneteket a megoldásra. Ez a könyvelősdi - szerintem - csak úgy fog jól menni, csak úgy lehet jól megtanulni, ha magától jön rá az ember a megoldásokra, logikára. És ez nem egy olyan szakma, amit csak félig meddig "szabad" megtanulni. Hajrá! Én szurkolok neked. Menni fog, okos vagy, hisz a programozást is kened-vágod. :)
Más. Mi ez a tabletta? Ha ilyen jó a hatása, nekem is kell! Két hét tömény tanulás vár rám, aztán meg egy hét tömény vizsga. :) Megírnád emailben a további tapasztalataidat is?

kismvity írta...

Kössz a biztatást!:) Bilobil Forte a bogyesz neve. Kicsit húzós az ára...
De használ!:) ...vagy csak a tudat erősít!:P