2011. május 23., hétfő

Újabb hét

Amióta suliba járok, szinte repül az idő! Nemrég kezdtem, és már eltelt egy hónap. Nemsokára azon kapom magam, hogy vizsgázok!!!

Ma könyvvezetés lesz... Tanárnénivel!
Szombaton telefonos segítséget kértem egy mérlegképes ismerősömtől. Jó sokat csevegtünk, és picit beszéltünk tanárnéniről is. Azt mondta, nyugodjak meg, figyeljek nagyon, mert nagyon jó tanár!!!

Tagnap nagyon sokat bogarásztam a kontírozást, értékcsökkenést... Csináltam egy összefoglaló táblázatot is, mert amit találtam kész puskát, az kicsit másabb... Kezd derengeni a dolog... Szerintem sokminden megragadt gépelés alatt!:)

No, megyek, eszek pár falatot, utána nekiesek még az összefoglalómnak!:)
Főzni nem kell: tegnapról maradt rakottkrumpli, és csilisbab is! Nyami!!!:D

Sugicka reggel adott egy csomó puszit: szeretlek puszit, okosító puszit, szerencsepuszit... Édes!!! Persze előtte kicsit durcizott, mert mondtam neki, hogy ma nem ehet jégkrémet, mert az este köhécselt...

Nincsenek megjegyzések: