2011. május 18., szerda

:)

Jól tettem, hogy nem vettem be lecarom tabit!!! Nem kellett!:)

Feladatokat oldottunk meg, és mindenkinek jutott egy kis feladat. Tök nyugi voltam, mert ahogy levezettük a dolgokat, értettem!
Persze amikor hozzám értünk, kicsit bonyolított a feladaton a tanárnéni. Sikeresen össze is kevertem az első lépést, de nem ültem mint a kuka: rávezetett a megoldásra a tanárnéni. Utána már szuperül ment!:) Sikerélményem volt!:)

Persze van akinek még nem dereng... Próbálok segíteni!:) ...és volt egy osztálytársunk aki el is pityeregte magát. Sajnáltam!:( Tudom mit érezhetett, hisz a multkor én is átéltem, igaz nem pityeregtem...

Ma egyébként tanárnéni valahogy másabb volt... De az is lehet, hogy én tekintek rá másképp - értem a logikáját, a módszerét!!! Ő jót akar nekünk!!!:)

Ja, fáj a torkom.:( Iszonyat!!! Nem akarok beteg lenni!!!!!!!!!!

Nincsenek megjegyzések: