2011. május 4., szerda

Könyvvitel

Ma kellemesen csalódtunk. Legalábbis én... Tanárnéni volt velünk... Egy olyan tanárnéni, akiről elég sok rémisztő hírt hallottunk.
Végülis kedves, nagyon jól magyaráz, érthetően. Nekem szimpi!:) ...nem értem miért olyan nagy baj az, hogy megköveteli a dolgokat??? Hmmmm, szerintem most ez a dolgunk: tanulni kell, és kész. Elég sok dolognál beugrott: hiszen én ezeket már csináltam gyakorlatban!:) Tökjóóóó!:)

Egyébként piszok fáradt vagyok... Szabványzombi!:P ...és ma a buszon is carul voltam, azt hittem róka lesz... Buszozás után végigrohantunk a városon, felmásztunk az emeletre, és bent amikor leültem a teremben a kis fenekemre, olyan iszonyat epegörcs jött rám, hogy azt hittem, ott pusztulok meg. Még jó, hogy "gyógyszertárat" hordok magammal!

De elmúlt... Nem tudom mi lehetett a gáz.

Holnap gazdálkodás aranyos tanárbácsival!:)

Nincsenek megjegyzések: