2011. május 11., szerda

Húdelemaradtam...

Kicsit elvagyok havazva... Igazából azt se tudom milyen nap van. ...és néha a saját nevem se tudnám megmondani...

Kicsit a suliról. A tanárbácsinkat az egész osztály nagyon szereti!!! ...szerintem eddig az összes tanítványa szerette... Továbbra is nagyon jól magyaráz, türelmes, humoros. Élvezet hallgatni az előadását!:) ...és látványra se rossz!!!;)

Ma egyébként tanárnénivel voltunk. Úgy látom, a számvitel, könyvvezetés mindenkinek kicsit mumus dolog. Tanárnéni iszonyat nagy tudású!!! Kicsit gyors a tempója, de rájöttem, hogy ha ezerrel koncentrálok, simán érthető!
Ma már kicsi aprócska feladatokat csináltunk - önállóan is. Tanárnéni mindenkihez odament egyesével... Én jól csináltam, és mosolyogva megjegyezte, hogy értem. Naná, hogy értem!!!:D
Jót tett a lelkemnek ez a pici dicséret!:)
Valahogy jobban szeretem a feladatokat, számításokat, emeletes-hatványozós képleteket, mint a nyers és csupasz definíciókat. Persze remélem előbb vagy utóbb a definíciók is bemásznak a fejembe valahogy... Mert égő lenne, ha felszólítanak, és nem tudom a választ!:P

Hétvégén egyébként nagyon ki voltam bukva: kapkodtam össze-vissza. Mostam - főztem - takarítottam - nagytételben mosogattam stb. Ja, és próbáltam tanulni is!:P

Elég zombi a kinézetem: iszonyat fáradt vagyok!!!

Nincsenek megjegyzések: