2011. május 15., vasárnap

Adóbevallás

Végre megcsináltam a sajátomat!:)

Komolyan mondom, nem értem magam... Kicsit be voltam tojva, hogy fizetni kell, DE rosszul gondoltam végig a dolgaim... Kapok vissza pézecskét!!!:)
Úgy örültem neki!:) Tudom, hogy nem boldogít, de ha nincs, az nagyon gáz. ...és a hülye pénteki nap után ez igencsak jól esett a lelkemnek!:)

Egyre többet foglalkozok meditációs dolgokkal... Nagyon hasznosak ám!!!:) ...de még így is hajlamos vagyok a totádepire!:(

A holnapi napot se várom igazán. Gyűjtöttem a könyvvezetéshez egy csomó hasznos infót. De ez az apportos és értékcsökkentő akasztófázás nem megy!:( Az alap dolgok, egyszerű gazdasági műveletek mennek... De ez még homályos...

Jöhetne már a féééény!!!

Egyébként tegnap egész éjjel álmomban tanárnéni magyarázott. Egyetlen mondatot szajkózott... ...és csak mondta, és mondta, és kérdezgette, hogy ÉRTHETŐŐŐŐŐ??? Én meg csak lestem minta birka. Elmondta vagy 100X. Igazából meg is tanultam azt a mondatot!:) ...és rájöttem reggel, hogy miért mondta azt az egy mondatot: hát az a lényeg!!! Ha azt tudom, akkor tudom, hogy mi a tartozik, és mi a követel!:)

Nincsenek megjegyzések: