2011. május 6., péntek

Nyügi

Tegnap este elaludtam tanulás közben...
Éjjel 2-kor viszont felébredtem, és nyüszögtem ezerrel: viszkettem, hányingerem volt, fájt a fejem, forgolódtam.
Amikor nagynehezen elaludtam volna, a számológépem a táskámban elkezdett önálló életet élni: néha-néha csippantott egyet. Piszok bosszantó volt!:P

Most is a kisrókákkal kűzdök, letuszkoltam pár virslit, de még soha nem éreztem ilyen iszonyat rossznak!:( A gigarudit is vagy 3x kivettem a hűtőből, hogy megeszem, de végül visszatettem...

Azt hiszem hányózacsit kell vinnem a buszra: másfél óra utazás vár rám, elég durva lesz!:(
Utána számvitel... Az is durva...

Gondoljatok rám!!! Ha van Isten, nem rókázok a buszon!!!
Megfordult a fejemben a doki, de csak 11-től rendel: én meg akkor már buszozok!!!:(

Nincsenek megjegyzések: