2011. május 5., csütörtök

Betojtam...

...nem szó szerint!!!:P

Belegondoltam, hogy annyi dolgom van... Itthon a ház romokban, konyha romokban, főzés hanyagolva, férj hanyagolva... Egész nap rohanok, nem haladok semmivel, és még tanulni se tanultam...
És még csak 2 hete járok suliba!!!:P

Képtelen vagyok annyi koffeint a fejembe önteni, hogy ne érezzem ezt az iszonyat fáradtságot...

De meg kell szoknom!!!

Mindent elfelejtek... Még enni is!:P ...no és elárulom: fogytam is... Csontropi leszek 6 hónap múlva!!!:P

Sugi tegnap este megnézte a könyveim, belelapozgatott, kicsit beleolvasgatott. ...és megjegyezte, hogy nagyon csúnya dolgokat tanulok!!!:D - Itt a sok-sok "szép" idegen kifejezésre gondolt, és gyorsan mondott nekem egy pár halandzsa pénzügyi kifejezést!:D Azt hittem megzabálom!!!:D Úgy előadta a dolgot, hogy egy 8 osztályt végzett felnőtt simán elhitte volna, hogy a 9 éves gyerekem a pénzügyet nyomja!!!:)

Ajjjjj, reggel úgy megölelgettem a kiscsajom!!! Neki is rossz, hogy anya rohan, és fáradt, és agyilag zokni...:P

Nincsenek megjegyzések: