2011. május 26., csütörtök

Lazulás

Hétfőn letudtuk a számvitelt, tanárnénivel csak a jövő héten leszünk.
Szóval 3 nap a kedvenc tanárbácsinkkal!:) Észrevehetően jobb a hangulata a csapatnak.
Gazdasági ismeretekből eljutottunk a 10. tételig. Ma pénzügy lesz, és házi feladat is volt, de már megcsináltam...

Lazulás ellenére elég zombi vagyok - most nem lelkileg, hanem külsőleg. Próbálom párhuzamosan gépelni a tételeket, hogy ne maradjak le vele. Tanárbácsi már bejelentette, hogy szeretne kicsit "udvarolni" a pendrive-jával, mert olyan tökjók a jegyzeteim!:)
Szóval gépelek ezerrel: este majdnem éjfélig, délelőtt pedig buszindulásig - tök vörösek a szemeim!:P

A tételek mellett feladatmegoldási segítséget is csináltam az oszitársaknak - nem értik a számvitelt!:( Szerintük érthetően magyarázom!:) Persze nem akarom elvenni tanárnéni kenyerét, az én tudásom még icipici az övéhez képest.
...és az is lehet, hogy ha új anyagot veszünk, ismét jön a sötétség, és a depi!:P

Más. Sugiék ma kirándulni mentek a pusztaottlakai vadasparkba. Kíváncsi vagyok milyen élményekkel jön majd haza. Ha nem lenne sulim, én is szívesen elmentem volna velük!:)

Ja, ma megkaptam az álmaim cipellőjét. Gurulótalpas fehér topánka. Csini, és kényelmes. Talán picit nagy, de ez se zavar... 36-os!!!

Nincsenek megjegyzések: