2011. május 23., hétfő

Suli

Bár nagyon egyedül éreztem magam a leghátsó padban, mégis egész jól ment ma a dolog... Mármint a könyvvitel!:)
Először a házit ellenőriztük, ami nem volt épp hibátlan, de nem is volt olyan vészes... Utána feladatokat oldottunk meg. Először együtt, pontosabban a "mindenkit felszólítunk, és jól megnyúzunk" módszerrel. ...de én kimaradtam... Pedig tudtam!:)
Utána egyedüli feladatmegoldás volt: kaptunk rá fél órát. Gyorsan készen lettem... Tanárnéni megnézte, és a levezetés tökéletes volt!:) ...persze egy kis összeadási hiba becsúszott... De ettől függetlenül totál büszke voltam magamra!:)
...és a többi feladat is ment!:) No meg a miniteszt is hibátlan lett!

...komolyan mondom, mintha kezdeném élvezni a könyvvezetést!:)

Amikor végeztünk, mondtam a lépcsőn lefelé menet, hogy félek a viharoktól borzasztóan!!! Lent vettem észre, hogy tanárnéni baktatott utánam. ...ő is fél! Kedves volt szerintem, beszéltünk pár szót, mondatot. Mostmár közvetlenebb velünk, kezd ő is feloldódni!:)

Nincsenek megjegyzések: