2009. február 1., vasárnap

Jéééé, ma már február van!:P

Az idő is olyan februári: igazán pocsék. Hajnalban egy pici hó is esett, ami mostanra olvadásnak indult. Trutyi van kint, és szürkeség. Nem is volt kedvem felkelni, így 9-ig lustulás volt. Még kávét se ittam! ...talán ez a baj. Kissé fáj a fejem, és csontom is jelzett valamiért. Mondta a fogorvos, hogy meggyógyul, de én kis naív azt hittem, ez nem úgy működik, mint a többi csontom. Nos, ez is jelez, ha az időjárás változni készül... Mintha állon vágtak volna...

A blogom ismét új külsőt kapott. Tegnap annyi ilyen fantasy képet nézegettem! Nekem nagyon tetszenek...

Sugicám bejelentette, ma nem megy át mamához! Nem tudom meddig bírja... Mert a kismacsekok nélkül nem tud meglenni. Hógolyó (Golycika) biztosan várja már a napi nyúzást! Régen írtam már róluk... Igen, megvan mind az 5!!! Meg a 3 nagyobbacska, meg a két mama-macska. Összesen 10-en!!!!! Az 5 pici kinevezett tiszteletbeli cicaanyukának, így ha engem meglátnak, nincs menekvés. Hangosan dorombolnak, fel kel venni mind! Ha valamelyik lent marad véletlenül, az szépen felmászik a lábamon! Imádom őket! Golycika különösen érti a hízelgést, ő "puszit" is tud adni. Aranyka (aki egyébént egy szépkis kandúr macsek), állandóan mosdatni akar. Nyalogat a kis érdes nyelvével. Nyávogi már nem nyávog állandóan. Ő a legkisebb, olyan kislányos. Bajszika gyönyörű szép, nagyon formás macsek, ő a vakmerő. Picúrka pedig olyan mint egy kiskutya: harap. Egyébként ő a legnagyobb az öt pici közt!:))

No, mennem kellene, mert mama nem tudja elképzelni, miért nem voltam még kávét inni...

Ja, a tegnapi ronda, de finom süti bent van a hűtőbe. Tibi meg se kóstolta... Talán majd ma! Hát így sütkéezzen az ember lánya!:P

Nincsenek megjegyzések: