2009. február 24., kedd

Pangás...

Szépen ideragadtam a géphez.

A kifestőket töltögetem (egy másik oldalra is). Először hagytam a csudába, mert nem akarta az igazságot... Végül addig nyöszögtettem, hogy mégis felmentek a képek. Rájöttem, hogy elég lassú az adatbázis... kicsit mintha le lenne maradva... Hát, nem ilyen tempóhoz vagyok szokva!:P http://kifestok.co.cc
Jó a végződés??? Szerintem buli!:)) Ráadásul ingyenes!:)) Kár, hogy a fw reklámmentesítése drága!:P ...szerintem...

Úgy láttam, az extra kezd feléledni, bár még nem tökéletes. Jó lenne, ha összekapnák magukat, mert nem találtam náluk jobbat!:)) Szóval hajrá csapat!!!:))

Függönyt kellene varrnom. De rájöttem, hogy ha nem akarózik, inkább hozzá se kezdek! ...úgyis csak elcseszném!:P

Ja, rápattantam reggel a mérlegre, és megállapítottam, hogy fogyózni kellene megint. Majdnem minden visszajött! Ha oldalról nézegetem magam, jó nagy hasam van! ...mint egy kismama! ...tuti... Dexar!!!:P ...de ez a két télifagyi azért fincsi volt!:P

Nincsenek megjegyzések: