2009. február 27., péntek

Lótifuti

Ma annyit bicikliztem, mint máskor egy hét alatt.

Elvittem Sugit az oviba, onnan a mamiékhoz mentem. Ott kapásból be is pánikoltam, mert egy darab számlát se talált a mami a kiadási oldalhoz.

Mamiéktól Robiékhoz mentem, mert reménykedtünk benne, hogy a Robi papírjai közé keveredtek a Tibi számlái. Kerestük, ott se volt.

Hazatekertem, átöltöztem, közben jól kibőgtem magam. Bevettem egy fél lexarom-tablettát, és tekertem vissza a mamihoz. Kiderült, hogy mégis ott voltak azok a rohadt számlák. Trappban megcsinálta a mami a bevétel-kiadás kimutatást, és mentem az önkormányzathoz.

Nem is kellett sokat várni. ...nem ismerem a csajszit, aki most bentvolt. Kicsit fura volt... Magázott. ...és az írása nem volt valami harmonikus... Jaj, tudom,ez csak olyan mellékes dolog, de nekem szembetűnő volt!

Azt is mondták, hogy hamarosan behívnak közmunkára. Kíváncsi vagyok rá! Vajon felsőfokú informatikusi végzettséggel megint leveleket kell majd hordanom??? Vagy majd kapálom a virágoskertet??? ...de lehet, hogy majd szemetet kell szednem, meg utcát seperni! Nem számítok semmi jóra! Tudom, itt úgyse becsülik meg az embert! Túl nagy a szám, és túl rövid a nyelvem!:P Talán ha fordítva lenne, nem itt tartanék!:P

Végül is minden megoldódott... A bogyesz is hatott: rohadtul belassultam tőle! Xarok az egész világra! Nyomkodom a telefonom, és építem a városom...

Tata szülinapját is megünnepeltük szűk családi körben. 90 éves!!! Sugi rajzainak örült a legjobban!:)) ...és még a DunaTV Kívánságkosarában is benne volt, Sugi fényképét is mutatták! azt mondta rá a bemondópasi, hogy milyen aranyos!:))
A fogyit pont azért nem kezdtem el, mert dobostorta volt!!! HMMMMM, naaaagyon fincsi!!!

Ha fent lesznek a gépen a képek, majd teszek fel ide is!:))

DE, a szülinapnak még nincs ezzel vége. Még holnap jön majd az igazi meglepi!!! De erről majd holnap írok...

Most elteszem magam holnapra, kezd a kezem megint zsibbadni: érzem a könyökömnél! Xar, hogy már nappal is előjön néha!:P

Nincsenek megjegyzések: