2009. február 17., kedd

Már megint esik a hó...

...és már nagyon unom! Mikor jön már végre a tavasz??? Ráadásul a szél is fúj! Amikor jöttem vissza az oviból, szabályosan szúrtak a hópelyhek!:P

Tegnap is hisztis állapotban voltam. Nagyon bosszantó amikora drága párom idetelepszik egész nap - mikor lenne mit csinálni nekem is. ...azok a hülyen zenék annyira fontosak... No, mindegy...

Most is összekaptunk kicsit, de máson. Pontosabban kicsit besértődtem, és most itt bőgök a gép előtt... Most ezt itt nem részletezem. Elég annyi, hogy ha én szeretnék valamit akkor az hülyeség. Ő kiharcolja magának ha kell valami, de én... Amikor meg lemondok róla, akkor megkérdezi, hogy de miért??? Hát jó, most hogy csináljam vissza az egészet??? Pedig nekem az a dolog nagyon kellene... :((

Ja, és hogy teljes legyen a siker, semmi extrás dolog nem jön be! Az égvilágon semmi!!! Ilyenkor mi van??? ...rendszerbővítés... Remélem gyorsan végeznek vele!!!

No, megyek, bőgök tovább!!!:((

...a xar-kedvemhez az is hozzátartozik, hogy este megyek váltani: tehát holnap egész nap dolgozok!:( ...nincs nagy kedvem hozzá! Főleg most nincs: tegnap rendeltek egy gportálos dizit is css kóddal.

Nincsenek megjegyzések: