2009. február 23., hétfő

Túléltem...

Az egész hétvégét... Szombaton dolgoztam. Egész nyugi volt, de most nem unatkoztam. Vittem egy kis kötnivalót!:) Úgy belejöttem, hogy észre se vettem, hogy a gombolyagom elfogyott. Gyorsan hazarohantam egy új gombócért!:)

Egyébként a fejem rohadtul fájt. Minden bajom volt, még a kávé se segített!:) A kocsmaszag külön ingerelt, majdnem kitaccsoltam!:(

Vasárnap végeztem a gépeléssel. Szerintem tuti levizsgáznék belőle!:) Csak úgy fújom a válaszokat a veszélyes áru szállítás tesztkérdéseire!:P

Tegnap este Sugica is hozta a formáját: fájt a hasa, hányingerevolt, és úgy remegett, mint a kocsonya! Ijeszt volt, este 11-ig ott feküdt az én ágyamba. Utána már jobban volt, felmászott a helyére, és egyből el is aludt. Én persze még játszottam egy kicsit: ez a városépítő játék nagyon tetszik!:)) A passziánsz már uncsi volt!:P

Ma reggel már nem volt semmi baja a kicsimnek, így ment oviba. Délelőtt mosás volt. Közben a ciculikat párszor be kellett tessékelni a helyükre. Nagyon cukik, imádom, hogy tiszteletbeli cicamama vagyok! Hógolyó a szuperkedvenc!:)) Bajszika olyan kis hízelgős, és nagyon nyugis. Fekszik, és dorombol. Picúr kiskutyának képzeli magát: harap. Aranyka meg tisztaságmániás. Állandóan mosdik. Felugrott a vállamra, és a nyakamat is megnyalogatta. (nem volt koszos,nem értem miért...)

Mosás után a rebornos weboldalt csinosítgattam. Először úgy éreztem, ma nem fog menni semmi grafikai rész. Utána szerintem tök jó fejlécet csináltam! :))Egészen belejöttem.

Nincsenek megjegyzések: