2009. február 6., péntek

Ma főzőcskézek!:)

Pedig nem is volt betervezve... Borsóleves lesz, és zúzapörkölt! Nyami!:) Mama krumplistésztát főz. Lesz miből válogatni!:) ...valahogy kiéheztem egy kis leveskére, egy kis zöldségre... Persze azért nem állok be a vegák közé! A zúzára is ki voltam már éhezve!:))
No, meg mama kicsit másképp főz. Nagyon finomakat főz, de az én borsólevesem akkor is egy picit másabb!:)

Reggel piacoztam egy kicsit. Nem volt valami nagy nyüzsgés... Láttam aranyos mese DVD-ket, meg cuki dolgokat, de most nem akartam költekezni. Célirányosan vásároltam!:) Kellett egy cicifogó-szerkentyű!:P Príma példányt sikerült venni, bár az ára kicsit sok volt. Jól tart, nincs benne merevítő, és elöl úgy van kialakítva, hogy ha lehajol az ember lánya, nem buggyan ki középen... No, örültem neki!:)

Ma varrnom is kell!:( Nincs kedvem farmerba cipzárat szenvedni!:( Annyira nyűgösen megy mostanában az ilyesmi! Mellényre foltok... ÁÁÁÁÁÁ, ezt nem szeretem!!!:(
Az nem lehet, hogy kiszerettem a varrógépemből!:D Hiszen Suginak "tündérkirálykisasszonyhercegnő" ruhát kell varrni farsangra. ...és ez fel is villanyoz. Viszont egy farmer-cipzárban nincs semmi kreativitás!:P
...de amíg a farsangi jelmez csak örömet okoz a lelkemnek, a cipzár egy pici zsebpénzt jelent.

Na, megyek. Ha minden igaz a zúza kiengedett... Macerás úgy megcsinálni, hogy ne legyen rajta semmi ronda dolog, sokáig tart. De enni szeretem, ezért ennyi fáradtságot szerintem igazán megér!:)

Nincsenek megjegyzések: