2009. február 24., kedd

Kisördög

Sugi nagyon rossz! Ma, amikor mentem érte, rohant kifele öltözni. Örültem is neki, hogy nem kellett rá sokat várni!
Viszont kint öltözött két fiú is: Gergő és Zoli (két kis cigánygyerek... Tudom, nem cigányozunk, de hogy írjam máshogy???) ott bohóckodtak, Sugi meg csak vihogott, nem haladt az öltözéssel. Amikor már 20 perce ott vártam, kezdtem kiakadni. Sugi nem haladt... Totál kifordult magából, és teljesen átvette a kiscigányok stílusát. Elkezdett feleselni, visszabeszélni. Ekkor még a kabát sevolt rajta...
Mondtam neki, hogy haladjon, kint megvárom. Na, ezen megszeppent, fel is öltözött gyorsan.
Kint a két fiú belerohant a hóba, hogy majd dobálják egymást. Sugi is szaladt, és vette volna az irányt a fiúk után... Elkaptam a grabancát, és ráparancsoltam, hogy irány a biciklihez. Elmagyaráztam neki, hogy ez a dolog nagyon nem tetszett, és ha gondolja, menjen haza a két kiscigánnyal!

Tudom, nem szép dolog, de nagyon ellenszenves volt a dolog! Eddig jókislány volt, ilyet nem csinált! Miért nem lehet legalább egy picit fegyelmezni őket??? Hol van ilyenkor a dadus, vagy az óvónéni??? oké, én fegyelmezem a gyerekem, de a többi szülő miért nem tudja ezt megtenni??? Hát milyen világban élünk??? Anyuka apuka a kocsmában, a gyereket a testvérek nevelik! Nem is esznek otthon rendesen, koszosak, és tényleg tök neveletlenek! Akár egy csürhe!!!
Az én gyerekem meg azt látja, milyen jó nekik, hiszen szabadok, és nekik mindent szabad! Legszívesebben szétválasztanám a világosokat, és a sötéteket, és elszigetelném az én gyerekem az ilyenektől!

No, jól kipanaszkodtam magam...

Hógolyó kedvenc cicám beteg. Fáj az első két lábacskája, és csak gubbaszt. Mama bevitte a szobába, és ott dédelgetni! Remélem nem lesz semmi baj, és meggyógyul! Féltem a kis édibédit!:(

Nincsenek megjegyzések: