2009. február 19., csütörtök

Összeesküvés-elméletek

Legalábbis úgy éreztem, hogy minden összeesküdött ellenem! ...és elkezdtem elméleteket gyártani... Mert én már csak ilyen vagyok!:P

Éjjel is rosszul aludtam. Mintha fél 2-től fél 6-ig egy szemhunyásnyit nem aludtam volna. Rácsodálkoztam fél 7-kor, hogy már világosodik kint??? Ezekszerint aludtam, csak épp azt álmodtam, hogy nem alszok... Kezdek bekattanni???:P

Tegnap este írtam az extra-csapatának. Teljesen beparáztam, mert az összes oldalamra azt írta ki a gép: "a keresett dokumentum nem található!" Xar érzés, hiszen az extra gyors, és eddig tök jól ment minden. (bár néha elégedetlenkedtem...)
Egyébként már válaszoltak is, tök rendesek voltak! Rajta vannak az ügyön, a K betűs oldalak (meg még egy pár) nem mennek. Kicsit megnyugodtam!

Van két honlap amit meg kellene csinálni gyorsan. ...és tegnap a kedves párom bevállalt nekem egy jó kis gépelési munkát.

Ja, ha már a tegnapnál tartok. Volt két csuma-részegem. Énekeltek... pedig azon imádkoztam, hogy csak az az ember ne tévedjen erre! Puff neki, meg is kaptam: délelőtt 11-től délután 4-ig itt tanyázott!:P

No, előkapom az Office-t, és gépelek szorgosan, mint a kisangyal!

Kint MINUSZ 8 fok van. Azt hittem regel, soha nem érünk oda az oviba: jó kis dermesztő szembeszél fújt, alig kaptam levegőt!:P Amikor odaértünk Sugi panaszkodott, hogy megfagyott a térde: pedig farmernaci volt rajta,alatta meg vastag harisnya.

Nincsenek megjegyzések: