2009. február 8., vasárnap

Nem találom a helyem...

Tegnap este jól felhúztam magam: megírtam egy levelet, de nem ment el - elszállt. Pedig fontos levél volt, és jó hosszú. Persze megírhattam volna mégegyszer, de Tibi itt toporgott a gép mellett, Sugica is türelmetlenkedett a lefekvés miatt. Így a levélke csak délelőtt lett ismét bepötyögve, és elküldve.

Tegnap este filmet is szerettem volna nézni, de Tibi átkapcsolta a VIVA TV-re. Utálom! Főleg a szombat esti adást. Kit a francot érdekel, hogy a disco-ban hogy pasiznak a szupermenő csajok??? Ráadásul a műsorvezető ordítva közvetít mindent. Mert hát ha disco, a zene ugye üvölt! ÁÁÁÁÁ, milyen világban élünk! Ha valakinek hiánya van, menjen el személyesen, de ne a tvben mutogassák! Fúúúú, most tök maradinak tűnök. Semmi bajom a discoval, és semmi bajom a zenével. Csak ennek a műsornak utálom a stílusát!

Egész délelőtt mosogattam! Ez már túlzás, hogy mindig ekkora halom gyűlik össze! Még szerencse, hogy ma nem kellett konyhatündérkednem! Egyébként is édesség-undorom van! Na jó, most egy kis linzer lecsúszna, de másra nem vágyom!

Kicsit kreatívkodtam is: Sugi játékainak csináltam mégegy tárolódobozt. Nagyon csini lett! Már tele van a szobája tárolókkal - de legalább nincs akkora rumli!

Varrnivalóm is lett volna - de nincs kedvem hozzá. Főleg most nincs - ki van kapcsolva a letöltés, és pöccre ugrik a gép. Imádom amikor ilyen gyors!:)

...mégis valahogy olyan kedvetlen vagyok! Pedig még a napocska is előbújt a felhők mögül...

Nincsenek megjegyzések: