2009. február 26., csütörtök

Nehéz lesz!

Már megint az egereket itatom... Tudom, klinikai eset vagyok, de bőgnöm kell!:(

Fáradt is vagyok, fáj mindenem, főleg a karom. Ez kicsit ijesztő, mert tegnap éjjel nem éreztem a saját kezem. Pedig ott hevert mellettem, teljesen érzéketlenül... A másik karommal emeltem fel, és arrébb pakoltam. Mintha nem is az enyém lett volna! Tényleg rohadtul ijesztő adolog!:( És ez nem az első alkalom!
Pedig szükségem lenne még a jobb kezemre!:( Tudom, a bal is tök jól működik, de akkor is!:P

Nagy a készülődés is, ma azért voltam maminál. De erről többet nem írhatok, mert ez TITOK!!! Majd ha túlleszünk rajta, beszámolok mindenről!

Holnap mennem kell az önkormányzathoz. Felülvizsgálnak!:P Tibi hülye őstermelőije totál bekavar ismét! Nem tudom mennyi pénzt fogok kapni, de van egy olyan sanda gyanúm, hogy sokkal-sokkal kevesebbet! Mert az ősteremői csak egy papír. A bevételből egy büdi vasat nem láttunk, az csak papíron létezik! ...viszont szívunk miatta, mint a torkos-borz!:( Elegem van, örülnék, ha nem lenne!!!

...megyek Sugiért!

Nincsenek megjegyzések: