2009. február 5., csütörtök

Fárasztó volt...

...a tegnapi napom.
Tegnap felkelni se volt kedvem, szabályosan megijedtem a telefonom ébresztőjétől! Jó lett volna lustizni egy kicsit! De mennem kellett nyitni...

A kávé se hatott... 10 óráig ásítoztam. Teáztam inkább: fahéjasat. különösen lökött hangulatban voltam, talán a teától...

Nem tudtak felhúzni semmivel, bár néha az emberi butaság fáj! Szabályosan ordítani tudnék némelyik IQ-mullás emberkén. ...és nem veszi észre magát... Pedig tök égő - szerintem. No, mindegy... Ők tudják! Én csak adagolom a cefrét a búrájukba, elősegítve a még nagyobb hülyülést!:P

...és csak néznek ki a fejükből bárgyú módon... Biztosan álmosak voltak ők is!

No, visszatérve a hangulatomra, kaptak az emberkék egy kis "irodalmi" kiképzést. Csakhogy felébredjenek. Elmondtam nekik egy régi-régi versikét. Ami elég elvetemült... Sikere volt, a főnökasszonyom arcára is sikerült mosolyt csalogatni! Talán ismeritek...

"Erdő szélén őzike,
azt nézi, hogy nézik-e.
Ne félj tőlem őzike,
........................" - Na, ez az uolsó sor csúnya kissé...

Tehát azért elvoltam, mint a befőtt. Estefelé még "főztünk" is: leveseket, babgulyást, gölödin-levest!:) Itt meg kell jegyeznem, hogy azért nemcsak IQ-nullásak vannak!!! Van akivel lehet normálisan társalogni!:) ...van, akit külön díjjazok, ha megjelenik, mert akkor nem olyan uncsi, jobban telik az idő!

Jaj, már ennyi az idő!!! Lecsót szerettem volna reggelizni, de ebből már ebéd lesz! A konyhába is ki kellene vonulni, mert iszonyat rumli van!

Egy kiskutyás honlapot ma "megjavítottam", írtam hozzá CSS-t is!:) Egész pofás lett, bár szerintem túl szélesek az oldalsó modulok... Mindegy, a honlap gazdájának így tetszik!:)

...és egy kedves ismeretlen ismerősnek is írnom kell! Tegnap csak ámultam amikor megláttam a képeket, amit mailban küldött! Teljesen felvillanyozott a dolog!:))

Nincsenek megjegyzések: