2009. február 7., szombat

Hontalanság

Hogy miért??? Elmesélem.

Mivel irtóra unom, hogy az extrára nem lehet regizni, kerestem egy másik tárhelyet ami ingyenes. a dynamicweb-re esett a választás.
Nagy bőszen nekiálltam a reginek, vagyis nekiálltam volna, ha a tovább gombra nem pakoltak volna egy reklámot. De nem estem kétségbe, a böngészősávban a reg után odapöttyintettem egy kettest, és az adatlapon találtam magam. Ki is töltöttem, közben irtó büszke voltam magamra, hogy kicseleztem a banner-reklámot.
Erre fel milyen üzenetet kapok???
"Csak belföldi regisztrációt fogadunk el!"

Hát ez rohadtjó!!! Ezek szerint Békés megye már nem Magyarország!!! Most mi van??? Talán hozzácsatoltak minket a románokhoz titokban???

Persze rájöttem... Az IP cím alapján... Szar ügy!:(

Igazán összekaphatná magát az extra, mert ez így nagyon xar!

Na jó, erről ennyit.

Ma reggel varrtam meg azt, amit tegnap kellett volna. Lusta dög vagyok! Vagyis nem lusta, csak internetfüggő!:P

...és ma is konyhatündérkedtem!:)

Tiramisut rittyentettem, kicsit megbuherálva... persze, hogy buherálva, hiszen itt a világ végén nem lehet kapni eredeti olasz mascarpone-t, meg eredeti olasz tojást se, sőt, eredeti olasz babapiskótát se árulnak! Találtam egy hamis tiramisu receptet amiben natúr vajkrémmel van helyettesítve a mascarpone. TÖKJÓ!!!
A végeredmény mégis nagyon-nagyon fincsi lett!:))

...és csodálkozom, hogy ismét gömbölyödöm, és nő a hátsófelem...

De olyan jót zabbantottam!:))

Nincsenek megjegyzések: