2009. január 31., szombat

Ma sütögettem...

Tibi ma nem volt itthon, így simán lóghattam volna egész nap a gépen. De nem... Rámjött a konyhatündérkedés!:P

Méteres kalácsot sütkéreztem. No, persze hoztam a formám, mert a tésztát rosszul osztottam el, így a sárga tészta jó vastag lett, a barna meg kicsit laposabb... Természetesen ezt nem nehéz korrigálni, sutty, levágtam a sárga alját (vagy tetejét, nézőpont kérdése...) ...és ismét remekeltem, mert túl sokat nyisszantottam le. De ezt is megoldottam: Kívülről is bekentem a rózsaszín krémmel. Utána rá a csokimáz. Hááát, mit ne mondjak: ronda lett! Remélem azért az íze jó lesz! Inkább most ezt nem fotóznám le!:P

Sugica mamánál van... Én meg ugye itt lógok. A kutyánk kövteli a kaját, mindjárt éhenhal szegény... ezt minden nap eljátsza, minden délután 3 és 4 óra közt... pedig nagyon dagadt!:)

Azért csináltam 2 új designszettet is!:) Nagyon ügyi voltam!:)

Ja a fogamból kilökődött a 2.szilánk. Ez kisebb volt. De ismét puklisodik az ínyem, tuti a következő készül jönni! Nagyon unom a dolgot!

No, megyek, ezt rossz hallgatni!Minthanyúznák szegény kutyát!:P

Nincsenek megjegyzések: