2009. január 8., csütörtök

Fáj a fogam!:(

Tegnap reggelre tompán elkezdett fájni... Mondanom se kell, hogy mindenki rémtörténeteket mesélt, meg hogy hogy megkínozták, meg volt aki belehalt stb... Azt is felajánlották, hogy majd ők kihúzzák. Hát, "rendes" emberek járnak ebbe a kocsmába!:P

Hazajöttem délelőtt pár percre, hogy keressek valami bogyeszt. Igazából nem fájt annyira, csak úgy tompán. És ez idegesített. Elhatároztam, hogy fogorvoshoz megyek.

Igenám, de a fogdoki tegnap délig rendelt, és a bogyesz is egészen jól bevált. Szóval mégse mentem... (azt persze csak hallomásból tudtam, hogy délelőtt vannak, nem is volt 100%)

Nyugis napom volt, szépen csendben eltelt. Este vacsira ettem egy szendvicset, és egy kis túrós tésztát. Lefekvés előtt bevettem egy paracetamolt, gondoltam ez elég lesz, már úgyse fáj!

De 2 óra előtt arra ébredtem, hogy iszonyatosan lüktet. Befújtam lidokainnal, nem használt semmit. Bevettem a jó kis bogyeszt (Diclac), vártam-vártam... Kb. fél óra múlva hatott is, és tudtam aludni. Addig szenvedtem mint egy kutya! Így éjjel elhatároztam ismét, hogy bizony el kell mennem a dokinénihez!

Reggel bevettem megint egy bogyeszt...

Most tompán fájdogál. Ha minden igaz, délután lesz doki, és ha minden igaz, el is fogok menni!:( Nagyon félek, nagyon gyáva vagyok! Sugicám azt mondta, hogy majd ő elkísér, hogy ne féljek! Kis drága!:) Azt is megkérdezte egyébként a kicsim, hogy ha ügyes leszek, és kapok a doktornénitől egy kifestőt, azt nekiadom??? CUKI!!!:)

--------------------------------------------------------------------------------

No, kicsit felgyorsultak az események! Kiderült 11 óra után, hogy ma délelőtt van fogorvos. Szólt a párom, ha nem akarok tovább szenvedni, kapjam össze magam, és tekerjek a dokihoz.

Nem is volt gond, bár amikor odaértem a kisboltba, meg akartam szökni!:P Tini feltelefonált, hogy egy félős paciens fog érkezni, figyeljenek rám!

Ezután remegő kézzel-lábbal felmentem a dokihoz. Az aszisztens-csajszi is nagyon kedves volt, és a doktornéni is mosolyogva fogadott. Kicsit meglepett, de már nem féltem annyira. Persze ez a nem féltem is egyenlő a borzasztóan féltem-mel...

Kikérdeztek (gyógyszerallergia, szívbetegség, vérnyomás), és visszaküldtek le, hogy egyek valamit, mert utána úgyse lehet... Megettem egy banánt, és visszamentem, jó kislány módjára - nem szöktem meg!

Ki kellett húzni, nem volt menthető. Ráadásul ferdén állt ez a fog! Megkaptam a szurit, utána vártunk. ...a kandallókról beszéltünk.

No, ezután jött az emberkínzás. Szerintem nem zsibbadt el rendesen, nagyon fájt végig! Nyúzta, csavarta, fogták a fejem... Nem jött ki, csak recsegett. Utána eldöntötték,hogy kettévágják. ....az a vinnyogó gép totál kiakasztott, úgy remegtem, mint a kocsonya! De ezután a nagyobbik darab szépen kicsusszant. De a másik fele bent volt, és megmakacsolta magát. Az összes fogót kipróbálták rajtam, szegény dokinéni kérdezgette, hogy nagyon fáj??? Hát persze, mikor ott csendben nyüszítgetem, csak fájt! Végül az új fogóval kijött a bentmaradt gyökere, ronda volt! Nem kívánom senkinek ezt az érzést, ezt a hosszú nyúzkodást!:(

Azt hittem, hogy egy örökkévalóságig kínoznak, ilyen sokáig még soha nem húzták egy fogamat se!

Megígértették velem, hogy visszamegyek, így szépen be lesznek tömve a fogaim. Január végére kaptam időpontot, mert jövőhéttől szabin lesznek.

...és most hogy érzem magam? A számban van még az a tampon, amire rá kellett harapni. A zsibbadás elmúlt, és rohadtul FÁJ!!! Sokkal jobban, mint amikor az éjjel fájt. Kaptam Cataflant, de mintha be se vettem volna!:( Szenvedek ezerrel...

Viszont egy pozitívum csak van a dologban: ettől a fogorvostól nem félek! Igaz, hogy megkínzott rendesen, de kiszedte! Nem hagyta benne a fél gyökeret, és nem küldött be a szájsebészetre! Emellett végtelenül kedves volt, és nagyon szimpi! ...köszönöm neki, bár a blogom tuti nem olvassa... Fura, nem gondoltam, hogy egyszer ilyesmit írok, hogy nem félek...

A tömés remélem nem lesz ilyen rázós!

Ja, megjött a lapitapim. Kis csinos, de még melegszik, nemrég hozta a postásautó. Most pedig megyek, és ledülök egy picit. Talán ezt a bigyuszt is kipecázom a számból: hatalmas nagy luk van a fogam helyén! ...és mintha az állkapcsom is fájna. Azt mondta a dokinéni, hogy a csontom megrepedt, de ez rendbe fog jönni!:(

2 megjegyzés:

szaguldo kacaj írta...

Igaz, jó régen volt már ez, de végül is visszamentél a tömésekre?

kismvity írta...

Másik dokit kell keresni... Ez akkora likat fúr a tömésnek, hogy ihaj, utána tömés kipottyan - ééés a protkó még rondább!:P
Szóval dokiváltás... Majd beszámolok!