2009. január 29., csütörtök

Pletyka

Nincs rosszabb ennél... Amikor egy dolgot pont én tudok meg utoljára, pedig igencsak érintett vagyok benne...
Nem, nincs a párommal semmi baj, ez más ügy... Mondhatnám úgy is, munkaügy.

Olyan ez, mintha hátba támadtak volna galád módon. Nagyon fáj a dolog.

...persze mindez még csak pletyka. Még nem hozakodtak elő vele, de ha megtetszik, a sarkamra kell hogy álljak! Majd puhatolózom. Kíváncsi vagyok mikor bökik ki, mi a helyzet! vagy mégiscsak egy pletyka az egész??? Az túl szép lenne...

Rossz dolog ilyet írni, de utálom magam, hogy ilyen vagyok: túlzottan jóhiszemű. Nos, utána meg koppanok rendszerint. Miért segítek másokon??? Nem hogy hagynám a frászba! Miért kellnekem ugrani, ha füttyentenek, mikor igazából meg se becsülnek???

Miért ilyen szemét vilgágban élünk??? jó lenne azt mondani, hogy okés, akkor hagyjuk a frászba, és keresek mást. De nincs nagy válogatási lehetőség. Itt nincs. Ez itt a világ vége, vagy legalja... A béka nagy hátsója alatt...

Na jó, inkább megyek, és szerkesztek... Valami szettet. De valami rondát! Valami vérfagyasztóan félelmeteset!

Ja, és igen, megszurkáltam a vudubábút! Kíváncsi vagyok, most is be fog-e jönni.

Nincsenek megjegyzések: