2009. január 22., csütörtök

Bocsi...

Mostanában időm se volt írni, meg kedvem se...

Kedden dolgoztam, felért kétnappal! Nagyon hozták a formájukat, írtó fárasztó volt a banda. Csodálkoztam is magamon, mert tök nyugi voltam végig.

Tegnap a munkaügyiben voltam, a kiskönyv miatt. fél 10-től 3-ig ott ücsörögtem... Nagyon hosszú volt, és nagyon kiakasztó. Tudom, emberek dolgoznak ott is... A rendszer egy órán át állt, utána viszont szépen elhúztak ebédelni. Másfél óra ebédszünet. Plussz utána még fél óra kávészünet. ...és rohadtul nem érdekelte őket, hogy mennyien várnak, teljesen közönbösek voltak!

No, mindegy. Túlvagyok rajta. Ma főzőcskéztem, varrócskáztam.

Ja, és szerkesztettem!:) Mostanában szállingóznak a munkák. Nagyon szeretem csinálni!:) tudom, ezek kis apróságok, meg zömében gportálosok... De hát a gportál a specialitásom!

A "munkahelyem" oldalát is elkezdtem szerkeszteni!:) Megkukkolható: http://zold6ar.gportal.hu/

No, most reppenek is, és csinálom tovább. Estére még varrócska, mert holnap délután készen kell lennie!

Nincsenek megjegyzések: