2009. január 6., kedd

Holnap dolgozni kell...:P

A hangulatom mostmár jobb. Igaz, hogy leírtam vagy 100x, hogy mennyire nem szeretem, most mégis azt kell leírnom, hogy hiányzott.
Sokat pihiztem, nem csináltam szinte semmit, kötögettem, pakolásztam, netezgettem. Mostmár mégis dolgoznom kell! ...csak egy picit...
a füst nem hiányzik egyedül,jaj, az annyira utálatos dolog! De ma vettünk egy gyertyát, ami állítólag jó a cigifüst ellen.

Ma egyébént Bcsabán voltunk. Megvan az új telcsim. A szépséghibája csak annyi, hogy új számom van: de ezt majd elküldözgetem a fontosaknak!:)

Ettünk kínait is, nagyon fincsi volt a gombás husi is, és a nyolckincshús is!:)
Most viszont még megkóstolgatom mama töltöttkápiját is!:P:)

Sugica holnaptól nem megy oviba. Legalábbis ezen a héten nem megy! A szünetben elromlott a kazán, és szegény gyerkőcök nagykabátban vacogtak bent. Sugica tegnap csak délig volt, ma pedig fél 2-kor hoztam haza. Félek, hogy megfázott...

Ja,Sugi mégegykipottyant fogacskával büszkélkedhet!:) Olyan kis vámpír-fogsora van!:)

Fogyi. Kezdek holnap ismét. Hízni nem híztam, mázlim volt... De nem akarok megint a tűzzel játszani!

A lapitapi a héten megjön! Nagyon várom már a kis drágssssszágom!:) ...telepítenem is kell majd, de majdcsak megcsinálom valahogy!:P

Nincsenek megjegyzések: