2009. január 30., péntek

Néma csend...

Az illetékesek hallgatnak. Kíváncsi vagyok azért, hogy mikor fog kibújni a szög a zsákból!:P

Ma egyébként mozgalmas napom volt. Elmentem az önkormányzathoz az adós csekkekért. Utána az iskolakonyhára az ebédjegyekért.

Lemondtam a fogorvost, mert ezer dolgom volt... Egyébként még nem gyógyult be a sebem! Sőt, egy csontszilánk már kilökődött. Most készül kijönni a következő, ha jól érzem. Nagyon rossz, mert az ínyem be van gyulladva. Arról nem is tudok rágni! ...ráadásul a másik oldal is fáj, mert ott meg a bölcsességfogam akar végre teljesen kibújni! Éppen itt az ideje!:P

Ebédre brassóit főztem, de én mégis mama székelykápijából ettem. Nos, nem kellett volna, mert nagyon vacakul érzem magam. Először ment a hasam. utána elkezdett hátul fájni a lapockám alatt. Tuuuuudom, kilőttem az epém. Pedig most jól jönne az a brassói maradék... De nem fog kárba vészni, mert ha jól láttam, Sugica bepusztította. ...még a zsírját is kimártogatta!:)

Délután amikor mentem Sugiért nagyon kifulladtam. Elfáradtam. Furcsa, ennyitől nem szoktam kidögleni!:P Talán valami nyavalya bújkál bennem!:(

Nincsenek megjegyzések: