2009. január 9., péntek

Még mindig fáj...

Éjjel az hittem, becsavarodok, annyira fájt! Reggelre be is dagadt a fejem, és a csontom is nagyon fájt, így visszamentem a dokinénihez.
Be is hívtak egyből, és a dokinéni megnézte. Azt mondta, tényleg csúnya, de nem olyan vészes... Tettek a sebre valami port, rá gézt, és rá kellett harapni. Csípte egy kicsit... Nagyon idegesítő, hogy ez a bigyusz itt van a számban!:(

Kaptam gyógyszert is, jó erős gyulladáscsökkentőt, de azt csak akkor kell bevenni, ha ez a por nem használ. ...és hétfőn vissza kell menni...

Megnéztem nemrég a főnökasszonyom. elszörnyülködött rendesen, amikor elmeséltem, mi történt velem. Vasárnap dolgoznom kell, de azt se bánná, ha holnap délben váltanánk.
De ha nem javulok, nem lesz váltás...
Elég nyúzottul érzem maga! ...nem akarom, hogy még nagyobb baj legyen... bele se akarok gondolni a dologba. A dokinéni szerint még be is lázasodhatok!

Ja, és éhes vagyok! Csak leveskét ehetek... A tejtermékektől szigorúan eltiltottak! Hmmmm, pedig milyen jó lenne most egy nagy bögre friss házi bocitej!

Nincsenek megjegyzések: