2009. január 24., szombat

Ha minden igaz...

...a gépünk rendben van. Csak el ne kiabáljam a dolgot... Hozzáértő emberke megnézte, és szerintenincs vele semmi zűr.

No, ez legalább megnyugtató!

Kint olyan pocsékságos idő van, hogy szinte semmihez nincs kedvem. Délelőtt még nagy terveim voltak: gyöngyöt akartam fűzni, és linzert akartam sütni.De se fűzögetés nem volt, se sütögetés. Viszont Tibivel takarítottunk. Sokkal jobb kettesben csinálni!:) ...gyorsabban készen is lett... Tibi szeret porszívózni, én viszont nem igazán... De szép rend lett!:)

Nem is írtam még: a fogam helye be van gyulladva. Van rajta egy kemény izé! Fájdogál is elég sűrűn. szerintem 30-án nem megyek vissza, még várok. Ha betömi elöl a fogaim, és kihúzza még azt a kettő rosszat, nem tudok majd enni! ...nem mintha most nagyon menne, harapni alig tudok!:( No, meg az az igazság, hogy be vagyok rezelve rendesen: nagyon friss még ez az emberkínzós-foghúzás emléke!:(

Nincsenek megjegyzések: