2011. március 1., kedd

ÓÓÓÓÓÓÓ


Délelőtt ismét házi irodakukacot játszottam: van a nyomtatóban festék!:)
Lefényképeztem az Adolfot. Annyira tündér egy kutya!:) Először furán nézett, hogy miért simizem-puszilgatom-dögönyészem... De utána úgy döntött, hogy hát akkor legyünk haverok, és csak nyúzbáljam nyugodtan!:) Sőt, utána egyenesen követelte a dögönyészést!:D
Kell egy kuttty!!!!! - Persze ahhoza kerítésünket is meg kellene csinálni!:(

Utána hazajöttem, "kicsit" ügyködtem a honylapon. A "kicsit" nálam géphezragadást jelent!:P
Amikor felálltam, iszonyat rosszullét fogott el: a fejem is rettenetesen fájt. Rájöttem persze, hogy kajahiány - mert nem ettem egy falatot se!
Gyorsan a fejembe dúrtam egy kis leveskét, de már nem segített. Forgott a világ, le kellett feküdnöm, és már hányingerem is volt... Az utolsó előtti szem cataflanomat vettem be!:(
A kaja is furán készült: ki-be rohangáltam, és a "be" részt vízszintesbe töltöttem. Totál homály lehettem, mert úgy tűnt, hogy nagyon gyorsan megfőtt a krumpli. Olyan zitty-zutty összecsapott krumplipaprikás volt... DE isteni finom lett!!!
Mire kész lett a kaja,egészen észhez tértem...

Lehet, hogy valami hülye idő jön megint??? Nem tudom... Igaz alapból hülye az idő: nálunk egész délelőtt hulldogállt a hódara!:P

Nincsenek megjegyzések: