2011. március 28., hétfő

Mint Garfield...

U-tá-lom a hét-főt!!!!!!!!!!
Főleg ezt a hétfőt! Annyira szemétség ez az óraátállítás!:P

Szerencsére nem aludtunk el, és Sugi se nyafizott...

Délelőtt mosás volt. Kiteregettünk. Jól megfújta a szél a rucikat, majdnem meg is száradt minden. Erre nem elkezdett esni ez a nyüvedék eső?!

Beszéltem a munkaügyivel: nem kell bemenni, mert küldenek egy levelet, abban lesz az időpont. ...és a papírokat is postázzák. No, ennek örültem!:) Mégiscsak olcsóbb egy levél, mint a buszköltség...

Sugi bukósisakja megérkezett. Csak egy csöppet akadtam ki: kicsi lett!:( Direkt lemértük a buksit, és úgy rendeltük: bele is van írva, hogy 52 cm-ig jó. Gyerkőc feje 51 cm. Szóval elméletileg jónak kellene lenni... De mégse az!:(
Volt még bömbizés is miatta!:(

Igazából nagyon lusta voltam délután. Gondolkodtam: valamit enni kellene... Nem azért, mert éhes lettem volna, hanem csak úúúúúgy!:) Megfordult a fejemben a savanyú dinnye, de az ugye cukorral készült. Light kóla - HMMMMMM - veszettül kívánom, de drága, és az ámúgyis csak egy kis lötyi!:(

...és akkor jutott az eszembe, hogy sütök mikrós sütit - szénhidrátmentesítve!:D
Össze is zutyultam gyorsan:

4 ek szójaitalpor
4 ek édesítő
1 kk sütőpor
2 ek kakaópor
1 tojás
3 ek olaj
3 ek víz

Be is dobtam a mikróba, és gondoltam, majd szépen elcsemegézem, hisz Tibi nem volt itthon.

A mikró félidőnél járt, amikor megjelent a drágám. Szimatolt, mint egy kiskutya:
- MIT SÜTSZ?
- Mikrós sütit - mondom.
- HMMMMMMM!:D - vigyorgott egy nagyot.
- De ez diétás, és szójás! - gondoltam ez visszariasztja, a szójás cuccokat különösen nem csípi.
- Nem baj! - és vigyorgott tovább.

Na, az állam leesett, a mikró lecsengett. Kivettem a "remekművet". Elvágtam 6 felé, és kapott egy darabkát. Ízlett neki!
Közben én is elkezdtem nyammogni.

Végül kistányérban kötött ki a süti összedarabolva - tejszínhabbal (cukimentes!!!).

Ja, és sikerült mégegy darabkát elcsennem, a többit befalta a drága párom!:P Nomégilyet???

Nincsenek megjegyzések: