2011. március 25., péntek

Séta

Reggel elkészültünk Sugival, átszaladtunk mamához, majd haza a bicóért. Sugi már kitolta a biciklijét, amikor én még a lakattal bíbelődtem... Amikor megfogtam a kormányt, akkor látom: totállapos az első kerekem. Defekt! No, Susu elindult lassan, én meg baktattam utána gyalog!:P Jó kis túra volt, mert a piacra is ki kellett mennem!:P

Visszafelé egy néni megállított, és elmesélte,hogy szokott Sugival beszélgetni. Nagyon megdícsérte a kiscsajom. Mondta, hogy illedelmes, kedves, okos, és meglepően jó a beszélőkéje!:) Először nem tudta, ki az a szép és okos kislány, de a szomszédai felvilágosították!:)
...már várni szokta délben a néni, hogy mikor találkozhatnak!:D

No,lassan húzok a konyhába... Krumplileves lesz: az édeskedves!:) Nekem csak leve, kolbi és tojás. No meg tejföl!!! Áldom Atkins bácsit, hogy megosztotta a nagyvilággal a módszerét!:)

Délután gyöngybögyörgészés. A fokföldi ibolyára még kell levél. Estére készen lesz, és a mamáé lesz: Irén napra szeretettel!:)
Anyósomé pedig az orchidea lesz. Azt majd éjjel fűzöm, és holnap kapja el!:)

Nincsenek megjegyzések: